Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
How-to's van WWF
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Galgje voor het digibord
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Hoe ontsnap jij uit de school?
Analoge en digitale timers voor het digibord
Prentenboek over kraanwater
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8