Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal voor basisscholen
Analoge en digitale timers voor het digibord
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Galgje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8