Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Galgje voor het digibord
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Webapp voor groep 5-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Prentenboek over kraanwater
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal voor basisscholen
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Analoge en digitale timers voor het digibord
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8