Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Galgje voor het digibord
Maak je klaar voor carnaval!
Prentenboek over kraanwater
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lesmateriaal voor basisscholen
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Webapp voor groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8