Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
How-to's van WWF
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Prentenboek over kraanwater
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6