Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
How-to's van WWF
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Galgje voor het digibord
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6