Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Prentenboek over kraanwater
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Maak je klaar voor carnaval!
Galgje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Hoe ontsnap jij uit de school?
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Spelletjessite voor groep 1-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal voor basisscholen
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Webapp voor groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8