Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Spelletjessite voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Galgje voor het digibord
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Prentenboek over kraanwater
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal voor basisscholen
Maak je klaar voor carnaval!
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8