Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
How-to's van WWF
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Galgje voor het digibord
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Analoge en digitale timers voor het digibord
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal voor basisscholen
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Prentenboek over kraanwater
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Les over duurzame energie voor groep 3-8