Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Hoe ontsnap jij uit de school?
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Webapp voor groep 5-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Galgje voor het digibord
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6