Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
How-to's van WWF
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Maak je klaar voor carnaval!
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Webapp voor groep 5-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Galgje voor het digibord
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal voor basisscholen
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8