Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
How-to's van WWF
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Prentenboek over kraanwater
Analoge en digitale timers voor het digibord
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Webapp voor groep 5-8