Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
How-to's van WWF
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal voor basisscholen
Galgje voor het digibord
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Webapp voor groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8