Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
How-to's van WWF
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Maak je klaar voor carnaval!
Analoge en digitale timers voor het digibord
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lesmateriaal voor basisscholen
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Prentenboek over kraanwater
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Webapp voor groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8