Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Galgje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Analoge en digitale timers voor het digibord
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal voor basisscholen
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Webapp voor groep 5-8