Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6