Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
How-to's van WWF
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Prentenboek over kraanwater
Webapp voor groep 5-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Galgje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8