Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal voor basisscholen
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Webapp voor groep 5-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Hoe ontsnap jij uit de school?
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Prentenboek over kraanwater
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6