Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Maak je klaar voor carnaval!
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Prentenboek over kraanwater
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Analoge en digitale timers voor het digibord
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8