![](/data/projecten/240/picture.jpg?v=1635412394)
Techlab in de klas
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
(De resultaten staan onder de filters)
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Educatief materiaal tegen pesten po en vo
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Rondleidingen en educatie over het stoomgemaal po (groep 7/8) en vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Familie-expositie over drinkwater en duinnatuur
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Maak je huis, tuin of school klimaatbestendig
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Op expeditie met aardrijkskunde
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Grootste Poppenhuis van Nederland
Expositie over de rampnacht en de wederopbouw
Educatieve activiteiten over schapen, circulariteit en biodiversiteit
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Expositie over de kersenteelt voor po en vo
Galgje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Interactieve tour in bezoekerscentrum in Heel voor bovenbouw po
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Nu en in de toekomst
Gastles van waterschap Rivierenland
Analoge en digitale timers voor het digibord
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6