Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Prentenboek over kraanwater
Galgje voor het digibord
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spelletjessite voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Maak je klaar voor carnaval!
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Analoge en digitale timers voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8