Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Galgje voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Prentenboek over kraanwater
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6