Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
How-to's van WWF
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Prentenboek over kraanwater
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Galgje voor het digibord
Analoge en digitale timers voor het digibord
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Webapp voor groep 5-8