Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
How-to's van WWF
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Prentenboek over kraanwater
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Galgje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lesmateriaal voor basisscholen
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6