Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
How-to's van WWF
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Galgje voor het digibord
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Maak je klaar voor carnaval!
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8