Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Webapp voor groep 5-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Hoe ontsnap jij uit de school?
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Maak je klaar voor carnaval!
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6