Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
How-to's van WWF
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Maak je klaar voor carnaval!
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Prentenboek over kraanwater
Analoge en digitale timers voor het digibord
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal voor basisscholen
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Spelletjessite voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8