Wijzer in geldzaken
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
How-to's van WWF
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Familie-expositie over drinkwater en duinnatuur
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Grootste Poppenhuis van Nederland
Maak je klaar voor carnaval!
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Hoe ontsnap jij uit de school?
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Spelletjessite voor groep 1-8
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Lesmateriaal voor basisscholen
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Educatieve activiteiten over schapen, circulariteit en biodiversiteit
Interactieve tour in bezoekerscentrum in Heel voor bovenbouw po
Expositie over de kersenteelt voor po en vo
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8