Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
How-to's van WWF
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Webapp voor groep 5-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lesmateriaal voor basisscholen
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Galgje voor het digibord
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Les over duurzame energie voor groep 3-8