Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
How-to's van WWF
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Analoge en digitale timers voor het digibord
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Galgje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6