Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
How-to's van WWF
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Maak je klaar voor carnaval!
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Webapp voor groep 5-8
Prentenboek over kraanwater
Galgje voor het digibord
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Spelletjessite voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6