Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
How-to's van WWF
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Maak je klaar voor carnaval!
Prentenboek over kraanwater
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal voor basisscholen
Galgje voor het digibord
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Webapp voor groep 5-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8