Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
How-to's van WWF
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal voor basisscholen
Webapp voor groep 5-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8