Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
How-to's van WWF
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Galgje voor het digibord
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal voor basisscholen
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Hoe ontsnap jij uit de school?
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Prentenboek over kraanwater
Maak je klaar voor carnaval!
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8