Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Galgje voor het digibord
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Spelletjessite voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Hoe ontsnap jij uit de school?
Maak je klaar voor carnaval!
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Prentenboek over kraanwater
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Webapp voor groep 5-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8