Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Galgje voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Analoge en digitale timers voor het digibord
Prentenboek over kraanwater
Webapp voor groep 5-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lesmateriaal voor basisscholen
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8