Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
How-to's van WWF
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Maak je klaar voor carnaval!
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Hoe ontsnap jij uit de school?
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Galgje voor het digibord
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Prentenboek over kraanwater
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal voor basisscholen
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Spreekbeurtpakket groep 5-8