Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
How-to's van WWF
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Galgje voor het digibord
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Hoe ontsnap jij uit de school?
Prentenboek over kraanwater
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Spelletjessite voor groep 1-8
Webapp voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lesmateriaal voor basisscholen
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8