Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
How-to's van WWF
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Webapp voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Maak je klaar voor carnaval!
Galgje voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8