Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Galgje voor het digibord
Webapp voor groep 5-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Spelletjessite voor groep 1-8