Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Hoe ontsnap jij uit de school?
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal voor basisscholen
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Maak je klaar voor carnaval!
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Prentenboek over kraanwater
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6