Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
How-to's van WWF
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Analoge en digitale timers voor het digibord
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Maak je klaar voor carnaval!
Hoe ontsnap jij uit de school?
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lesmateriaal voor basisscholen
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Webapp voor groep 5-8
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8