Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
How-to's van WWF
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Prentenboek over kraanwater
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Maak je klaar voor carnaval!
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Hoe ontsnap jij uit de school?
Analoge en digitale timers voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal voor basisscholen
Webapp voor groep 5-8