Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Galgje voor het digibord
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6