Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmateriaal voor basisscholen
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Hoe ontsnap jij uit de school?
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Webapp voor groep 5-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Maak je klaar voor carnaval!
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Prentenboek over kraanwater
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Les over duurzame energie voor groep 3-8