Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
How-to's van WWF
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal voor basisscholen
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Galgje voor het digibord
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Webapp voor groep 5-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Maak je klaar voor carnaval!
Hoe ontsnap jij uit de school?
Analoge en digitale timers voor het digibord
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Spelletjessite voor groep 1-8