Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
How-to's van WWF
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Spelletjessite voor groep 1-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Hoe ontsnap jij uit de school?
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Prentenboek over kraanwater
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lesmateriaal voor basisscholen
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Webapp voor groep 5-8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Galgje voor het digibord
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8