Natuurlijk Zuivel!
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
How-to's van WWF
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Galgje voor het digibord
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Maak je klaar voor carnaval!
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lesmateriaal voor basisscholen
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Spelletjessite voor groep 1-8
Prentenboek over kraanwater
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Spel over groente en fruit groep 1 t/m 3
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Analoge en digitale timers voor het digibord
Webapp voor groep 5-8