Red de wilde bloemen!
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
(De resultaten staan onder de filters)
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Een archeologische zoektocht
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Gastles van waterschap Rivierenland
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Nu en in de toekomst
Prentenboek over kraanwater
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8