PazzUp!
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmateriaal en gastles over veiligheid rond het spoor vo
Lesmateriaal over apploos fietsen voor po (groep 7/8) en vo
VR-tour van het stoomgemaal in werking voor mbo, po en vo
Lespakket over de impact én aanpak van zwerfafval voor vo
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Een leskoffer vol bso-activiteiten over zwerfafval en recycling
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Excursie Media NatuurPark Hilversum voor groep 5-8
Ontdekroute door het Watersnoodmuseum voor 9-12 jaar
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Lespakket over het inschatten van risico's voor po en vo (ak/bi/mt/lo)
Lessen over dijken voor po (groep 7/8) en vo
Waterwerkplaats voor leerlingen po
Speurtocht voor groep 6-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Speurtocht over voedsel voor groep 6-8
Prentenboek over kraanwater
Nu en in de toekomst
Les over 'gevaarlijke' geuren in de haven voor groep 7-8
Gastles over het werk van waterschap Rivierenland voor vo
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Tentoonstelling Utrecht begint hier
Een archeologische zoektocht
Educatief programma over Dudok en het Raadhuis voor po
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Educatieve route Zuiderzeemuseum vmbo 3-4
Expositie rondom de Meern 1 en 3000 jaar Leidsche Rijn
Expositie over de geschiedenis van het gemaal
App over de tien werelderfgoederen in NL voor groep 5-8
Jongerenprogramma met (gast)lessen over verkeersveiligheid vo
Excursie en educatieve waterspeelplaats
Gastles van waterschap Rivierenland
Filmpje over afvalwater voor PO en VO
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Lespakket over monumenten voor groep 7/8
Expositie over het waterschap en de werking van het gemaal
Bezoekerscentrum Nationaal Park Oosterschelde
Bijzondere plekken en verborgen verhalen
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8